Köp Årskort

Är du lika taggad som vi för en ny elitseriesäsong? Nu kan du köpa ditt årskort som gäller för alla 13 hemmamatcher i elitseriens grundserie plus även till ett eventuellt slutspel. Dessutom ingår det ett Stödmedlemskap, (se nedan vilka förmåner som kommer med det!). Vi skickar även med en IFK-mössa i paketet. Allt detta blir ditt för endast 2100 kronor!

Du beställer och betalar enklast ditt Årskort direkt i formuläret längst ned på den här sidan, knappen ”Köp Årskort”. Där kan du betala med swish, kreditkort eller via faktura, så har du säkrat din plats på vinterns bandyfester!

Som Årskortsmedlem får du även detta med ditt Stödmedlemskap:

• Två fribiljetter till  matchen på den klassiska annandagsbandyn 2023  då vi möter IFK Rättvik hemma
• Fritt inträde till ett föredrag om året i Företagarklubben
• Ta del av våra medlemsförmåner

Är du redan Stödmedlem i IFK Motala Bandy får du ytterligare 450 kronor rabatt, då kostar ett årskort bara 1 650 kronor. För att få del av den rabatten, ska du ha betalat ditt Stödmedlemskort för säsongen 2023/24.

Betalning

Du kan givetvis också köpa ditt årskort genom att maila (i mailet skriver du ditt namn, adress, mailadress och ort) till vårt kansliet, kansli@ifkmotalabandy.se  Då betalar du 2100kr via Swish till nummer 1232885184 eller på bankgiro 966-3618. Märk din betalning med  ”Årskort 23/24”. Ditt årskort kommer du sedan att få elektroniskt via vår biljettsida.