Vår stolta förening

IFK Motala Bandy har 300 medlemmar och A-laget spelar säsongen 2021/22 i Elitserien för 36:e året!

Ungdomsverksamheten är vår ryggrad. Det börjar i bandyskolan i femårsåldern, går vidare därefter med spel i bandylag med riktiga matcher i åttaårsåldern.

Varje säsong är omkring 200 killar och tjejer med i IFK-bandyn på något sätt. Totalt har vi tio lag i seriespel, allt från de yngsta i P9 till J19-laget som är inkörsporten till A-laget. Vårt duktiga flicklag är vi lite extra stolta över.

Tillsammans med våra partners driver vi elitbandy och en bred ungdomsverksamhet, samtidigt som vi tar ett stort socialt ansvar! Vill ni vara med oss på denna resa, antingen som företag eller privatperson, så kontakta par.beckne@ifkmotalabandy.se